سفارش پاورپوینت معماری

این محتوا را با شبکه های اجتماعی رو به رو به اشتراک بگذازید

امتیاز دهی به این مطلب

سفارش پاورپوینت معماری

سفارش پاورپوینت معماری

از آپشن ها و خدماتی که تیم معماری آرک وب انجام میدهد،ساخت انواع پاورپوینت با موضوعات متنوع و درخواستی در زمینه ی معماری برای شما علاقه مندان به رشته معماری میباشد.

تیم ما متشکل از کارشناسان خبره و مسلط در طراحی و ساخت پاورپوینت به صورت حرفه ای می باشد که میتوانند طبق درخواست و موضوع مورد نظرتان آنچه برای یک ارایه خوب،با کیفیت و تخصصی لازم است،تهیه کنند.
تیم مجرب آرک وب در ساخت تم های اختصاصی پاورپوینت تبحر ویژه ای دارند که با توجه به تم درخواستی شما بهترین و با کیفیت ترین تم را از لحاظ گرافیک خدمت شما ارایه خواهند داد.

برای دسترسی سریع شما عزیران،لینک واتساپ پشتیبانی سایت آرک وب قرار گرفته شده است تا بتوانید در سریع ترین زمان ممکن و به راحتی درخواست سفارش پاورپوینت معماری خود و موارد موردنظر و در ساختار آن را برای تیم ما ارسال کنید .

همچنین تعرفه های ساخت پاورپوینت در سایت آرک وب به دو دسته تقسیم شده است که در فرم زیر میتوانید آن را مشاهده کنید .

برای ترجمه مقالاتی که لازم به اضافه شدن در پاورپوینت دارند و یا به صورت مجزا نیاز به ترجمه داند تعرفه به صورت کلمه ای انجام می شود .(برای اطالاع از تعرفه ترجمه به واتساپ پیام دهید.)

 

تاریخچه پاورپوینت 

پاور پوینت (POWER POINT) یک برنامه کامپیوتری و یکی از نرم افزارهای مایکروسافت آفیس است و از آن  در تهیه  و نشان دادن اسلاید در مانیتور و یا پرده نمایش استفاده می شود. پاور پوینت برای اولین بار در سال 1987 توسط شرکت “فورتات” و سانی ویل کالیفرنیا با نام Presenter جهت ویندوز دو طراحی شد. قسمت PowerPoint Central  وظیفه ارتباط مستقیم کامپیوتر با ایستگاه های اینترنت را بر عهده دارد و سبب می گردد کاربر پس از تماس با اینترنت به مجموعه منابع از عکس، صدا و ویدویوهای مختلف هدایت شود.پ

پاورپوینت (Power Point) چیست ؟

مایکروسافت پاورپوینت محبوب ترین نرم افزارهای ارائه شده در بازار می باشد. ویژگی های جدید پاورپوینت، طراحی و ارائه مطالب و صداگذاری را آسان تر می کند، علاوه بر آن می توانیم به عنوان یک ابزار کمکی  سخنرانی اثر بخشی و جذاب تری استفاده کنیم. محیط کار نرم افزار پاورپوینت از نظر ظاهری شباهت بسیاری با بقیه نرم افزار موجود در بسته نرم افزاری office  دارد. محیط نرم افزار power point  شبیه به اکسل(Excel) و ورد (word) است . جذاب ترین روش های آموزشی و کاربرد آن ، استفاده از اسلایدهای آموزشی پاور پوینت است.  با توجه به آسان بودن استفاده از این اسلایدها که تنها با یک کلیک ساده امکان پذیر است. محیط رنگی و توان اضافه کردن عکس، جدول، نمودار، کلیپ، آرت، صدا و ویدیو باعث دلپذیر شدن کار و تفهیم بهتر مطالب برای مخاطبان می شود.

اهمیت ارایه پاورپوینت معماری خوب 

با گذشت سه دهه از ظهور پاورپوینت (PowerPoint) حالا دیگر اهمیت «ارائه» بر کسی پوشیده نیست. این نکته مهم که یک ارائه صوتی-تصویری تأثیر بیشتری در انتقال مطلب و درگیر کردن مخاطب دارد، حالا به عنوان یک اصل پذیرفته شده است. از دانش‌آموزان و دانشجویان گرفته تا مدیران رده بالا، همگی برای انتقال ایده‌ها، آموخته‌ها و تجربیات خود از پاورپوینت و یا نرم افزار‌های مشابه استفاده می‌کنند. بیشتر سخنرانان TED و بزرگترین غول‌های تکنولوژی مانند گوگل و اپل در کنفرانس‌های سالانه خود، از یک ارائه قدرتمند بهره می‌برند. جالب است بدانید بر اساس آمار مایکروسافت، پاورپوینت به تنهایی۵۰۰ میلیون نفر کاربر فعال در سراسر جهان دارد و روزانه ۳۰ میلیون ارائه توسط کسب و کارهای مختلف تهیه می‌شود. سهم پاورپوینت از بازار نرم‌افزار‌های ارائه ۹۵ درصد است. این در حالی است که پلتفرم‌های دیگر از جمله Keynote و Prezi با سرعت کمی شاهد افزایش تعداد کاربران خود هستند. با این اوصاف می‌توان گفت پاورپوینت همچنان مهم‌ترین و پرکاربردترین نرم‌افزار ساخت ارائه در جهان است.

بر اساس یک نظرسنجی، ۷۰ درصد مدیران معتقدند که توانایی ارائه برای موفقیت در کسب و کار، یک عامل حیاتی است.‌ گرچه اهمیت «ارائه» برای اکثریت ما تثبیت شده است، اما اهمیت «طراحی در ارائه»(به خصوص در پاورپوینت معماری) در بسیاری موارد نادیده گرفته می‌شود. الویا میچل که یک طراح و متخصص ارائه است، در وبسایت خود به این موضوع اشاره می‌کند. او با نظرسنجی از چندین متخصص این حوزه به نظرات متفاوت و متضادی دست می‌یابد. تعدادی بر این باورند که یک ارائه خوب تنها متکی بر محتوای آن است. این دسته، گرافیکی شدن ارائه را عاملی گیج‌کننده می‌دانند که باعث انحراف ذهن مخاطب از موضوع اصلی می‌گردد. گروه دیگر طراحی و در نظر گرفتن اصول آن را به اندازه خود محتوا مهم می‌دانند. این گروه معتقد است که طراحی، نشان‌دهنده اهمیتی است که تهیه‌کننده‌ی ارائه برای مخاطبانش قائل شده و این برای یک شرکت می‌بایست به اندازه تهیه گزارش سالانه و یا طراحی وبسایت حائز اهمیت باشد. بر اساس این دو دسته، خانم میچل به این جمع‌بندی می‌رسد که دو نوع طراحی ارائه وجود دارد: طراحی آموزشی و طراحی گرافیکی. گرچه طراحی آموزشی (مبتنی بر اطلاعات و داده‌های مورد نظر) می‌بایست در اولویت قرار بگیرد، اما ترکیبی از هر دو، به صورتی که طراحی گرافیکی در خدمت طراحی آموزشی باشد، حالت ایده‌آل یک ارائه را شکل می‌دهد.

چگونه با استفاده از یک پاورپوینت معماری خوب مخاطبان خود را هدایت کنیم؟

نوع نگارش و چیدمان متن و تصویر همیشه در ارایه پاورپوینت مهم بوده است علی الخصوص در پاورپوینت معماری(سفارش پاورپوینت معماری) ، چرا که میتواند توجه مخاطبان را به سمتی از اسلاید ما ببرد. برای مثال برای تاکید بر روی نوشته خاصی یا بخشی از یک نمودار یا تصویر که در فایل ارائه قرار دارد می توان از پوینتر (نشانگر) استفاده کرد یا می توان برای نوشتن مطلب خاصی از وایت برد و قلم نوری استفاده کرد.

با افزودن المان هایی به اسلایدهای فایل ارائه نیز می توان نظرات افراد حاضر در جلسه را به سمت موضوع خاصی هدایت کرد. برای مثال فرض کنید در یکی از اسلایدها، چندین مورد را در جعبه های مستطیلی شکل نوشته اید و می خواهید نظر حاضرین  را به یکی از آن ها جلب کنید. برای این کار می توانید با استفاده از رنگی متفاوت آن مورد خاص را هایلایت کنید.

 

شما میتوانید نمونه کار های تیم معماری آرک وب در زمینه ی پاورپوینت را در قسمت فروشگاه سایت مشاهده کنید.

لازم به ذکر است پاورپوینت برای دفاع درس طرح نهایی شامل پکیج پلاتین می باشد.

 

سفارش پاورپوینت معماری را با توجه به نوع پکیج انتخابی خود برای ما در واتساپ ارسال کنید.

 

پکیج پلاتین

10000تومان به ازای هر صفحه
  • گردآوری مطالب توسط تیم حرفه ای آرک وب
  • دارای ترنزیشن حرفه ای
  • دارای افکت حرفه ای
  • 3 بار قابلیت ویرایش
  • دارای تم اختصاصی

پکیج طلایی

5000تومان به ازای هر صفحه
  • فاقد گردآوری مطالب توسط تیم حرفه ای آرک وب
  • دارای ترنزیشن حرفه ای
  • دارای افکت حرفه ای
  • 2 بار قابلیت ویرایش
  • فاقد تم اختصاصی

 

5/5 (1 نظر)