موزه علوم ریاضیات اثری از گروه معماری زاها حدید

این محتوا را با شبکه های اجتماعی رو به رو به اشتراک بگذازید

امتیاز دهی به این مطلب

اطلاعات کلی موزه علوم و ریاضیات

معماری: گروه معماری زاها حدید
موقعیت: انگلستان
مساحت: 913مترمربع
سال:2016

موزه علوم و ریاضیات

کانسپت پروژه

طراحی موزه علوم ریاضیات توسط گروه معماری زاها حدید در سالگرد تولد Ada Lovelace، از پیشگامان علوم کامپیوتری، که تاثیر به سزایی در روند دیزاین این پروژه نیز داشته، آغاز می شود. طراحان امیدوار  هستند این مکان الهام بخش نسل های بعدی باشد و آن ها را با رشته هایی همانند ریاضیات و فیزیک پیوند بدهد. کانسپت این طراحی اجازه دادن به ذهن انسان برای کشف ابعاد مختلف نوآوری می باشد.

موزه علوم و ریاضیات

طراحی این گروه برای گالری علوم ریاضی به عنوان یک مفهوم علمی بوده است نه به عنوان یک عمل. ریاضیات و ابزارهای آن همواره نقش اصلی در تکامل درک انسان از طبیعت و جهان داشته اند. پیچیدگی منطق و هندسه ریاضی و پیشرفت تکنولوژی در فرم موزه به خوبی نمایش داده شده است. در حالی که منطق ریاضی و هندسه می توانند یک مدل بصری برای درک دنیای طبیعی ارائه دهند، ابزار محاسباتی به ما اجازه می دهند تا سناریوهایی را که امکان درک دقیقی از مکانیسم های طبیعت را فراهم می کنند، بررسی کنیم. بیش از 100 شی تاریخی در دل این پویایی و سیالیت به نمایش در آمده اند.

موزه علوم و ریاضیات

گروه طراحان  زاها حدید موزه علوم ریاضیات انگلستان امیدوار  هستند این مکان الهام بخش نسل‌های بعدی باشد و آن‌ها را با رشته‌هایی همانند ریاضیات و فیزیک پیوند دهد.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟
دنبال کردن
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
ناشناس

امتیاز بینندگان:5 ستاره

تبلیغات
آخرین مطالب
آخرین محصولات
تبلیغات
تماس با ما

در صورت بروز هر گونه مشکل و سوالی میتوانید از طریق چت داخلی سایت و یا با آی دی تلگرام archwebadmin@ و پیج اینستاگرام archweb_ir@ با ما در ارتباط باشید.