از تاریخ 1403/2/1 تمامی محصولات سایت افزایش قیمت خواهند داشت
توصیه می شود خرید خود را تا قبل از این تاریخ انجام دهید

خانه AC اثری از گروه Horma در لیرا اسپانیا

این محتوا را با شبکه های اجتماعی رو به رو به اشتراک بگذازید

امتیاز دهی به این محصول

خانه AC

اطلاعات کلی پروژه :

معمار : Horma

مساحت : 250 متربع

سال ساخت : 2019

سازنده : اکور

زندگی در روستا لزوماً به معنای زندگی مثل همیشه نیست ، بلکه به این معناست که چه اتفاقی در آنجا می افتد. خانه AC وانمود نمی کند که با آنچه در محیط اطرافش اتفاق می افتد متفاوت است اما بازتابی از نحوه قرار گرفتن یک خانه امروزی در شهر با احترام به سنت و کاهش مصرف انرژی آن است.

 

"<yoastmark

چالش پیش رو در خانه AC

نقطه شروع خانه AC ، خانواده ای است که می خواهند از بیرون از منزل لذت ببرند ، فضای خارجی که برای خودشان است مکان خاص خود را فراهم می کند که به آنها اجازه می دهد کل طبقه را در کنار هم زندگی کنند.

سرویس طبقه همکف باعث می شود تا حوزه روز به حدی ارتقا یابد که از سر و صدای خارجی جلوگیری کند و به نور و وضوح کافی برسد. این خانه در حوالی یک پاسیوی مرکزی ساخته شده است که دو منطقه مختلف روز و شب را از هم جدا می کند و یک منطقه مطالعه و بازی را در آن طرف پاسیو قرار می دهد
در طبقه فوقانی ، اتاق ها به چشم اندازهای دوردست دستیابی دارند که از منابع جغرافیایی منطقه می توان لذت برد.

"<yoastmark

انعطاف پذیری فضا

خانه AC اصرار دارد تا عادات زندگی ما را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهد و آنهایی را که مشتری بیش از همه به آن احتیاج دارد تقویت کنید و به ما اجازه می دهد شیوه زندگی در طول سال های دراز را اصلاح کنیم.
فضاها به گونه ای طراحی شده است که در هر دوره زندگی اعضای خانواده اعم از والدین و دختران می توانند راهی برای زندگی پیدا کنند که متناسب با نیازهای آن لحظه باشد.

پاسیو

وجود پاسیو امکان افزایش سطح تماس خانه با قسمت بیرونی را فراهم می کند ، و اطمینان می دهد که تمام فضاها با نور طبیعی فراوان روشن می شوند و می توانند دارای تهویه متقاطع باشند که عملکرد حرارتی صحیح خانه را تضمین می کند.

"<yoastmark

خشت و آهک و چوب

خلاصه اینکه در خانه AC ، یک فضای دنج ، دوستانه و پر از زندگی وجود دارد که با مصالح معمول تعریف شده است اما اکنون از منظر معاصر درک شده است.
خشتهای پخته شده ، آهک و چوب بلوط نمای بیرونی و داخلی از لحاظ معماری این را بیان می کند که همیشه با هم معنا می شوند ، و کاربرد آن ها در هر زمان از سال ارتقا می بخشد.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟
دنبال کردن
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
ناشناس

امتیاز بینندگان:5 ستاره

ناشناس

امتیاز بینندگان:5 ستاره

تبلیغات
آخرین مطالب
آخرین محصولات
تبلیغات
تماس با ما

در صورت بروز هر گونه مشکل و سوالی میتوانید از طریق چت داخلی سایت و یا با آی دی تلگرام archwebadmin@ و پیج اینستاگرام archweb_ir@ با ما در ارتباط باشید.