از تاریخ 1403/2/1 تمامی محصولات سایت افزایش قیمت خواهند داشت
توصیه می شود خرید خود را تا قبل از این تاریخ انجام دهید

طراحی پارک سنتر تهران اثری از گروه معماری بنسار و محمد مجیدی

این محتوا را با شبکه های اجتماعی رو به رو به اشتراک بگذازید

امتیاز دهی به این محصول

پارک سنتر

اطلاعات کلی پروؤه

معماران: گروه معماری بنسار / محمد مجیدی

مکان : ایران- تهران-پاسداران- نارنجستان هفتم
سال طراحی: 1387
مساحت زمین:1930 مترمربع
مساحت ساخته شده: 35000مترمربع

"<yoastmark

برند ها و گالری های لباس در پارک سنتر

تا پیش از این، برندها و گالری‌های لباس در ایران، عموما در مکان‌های غیرتجاری فعالیت داشتند، مانند فروش ازطریق شبکه‌های اجتماعی. حالا با بازگشایی پارک سنتر، واقع در فرمانیه، برای نخستین بار بسیاری از این برندها جای خود را در صنعت خرده‌فروشی باز کرده‌اند. این مرکز خرید، که محل قرارگیری دائمی این برندها است، اولین قدم برای رشد زنجیره‌ای برندهای طراحی لباس و گالری‌ها به حساب می‌آید. این امر نقطه تمایز اصلی پارک سنتر با سایر پاساژها است. مجتمعی که تمام واحدهای تجاری خود را در اختیار طراحان و برندهای ایرانی قرار داده است و به توانمندی تولید داخلی باور دارد.

"<yoastmark

پارک سنتر 

نمای بیرونی مجموعه پارک سنتر، معماری خاصی دارد که توسط مهندس مجیدی طراحی شده و جوایزی را دریافت کرده است. این مجتمع هم‌چنین شامل 9 طبقه زیرزمین به‌منظور تامین پارکینگ حدود 400 اتومبیل به‌صورت ترازهای نیم‌طبقه است. فضاهای تاسیساتی نیز در این طبقات قرار دارند. پارک سنتر چهار طبقه فضای تجاری دارد که شامل سوپرمارکت و فروشگاه‌های تجاری است و دسترسی آن‌ها به پارکینگ علاوه‌بر آسانسور، ازطریق رمپ برقی ممکن شده است.

قسمت تجاری در تراز فوقانی، به چیدمان فضاهای رستوران و تراس روباز اختصاص یافته است. همچنین در 18 طبقه فوقانی شاهد جانمایی فضاهای اداری با متراژهای متنوع از 40 الی 400 مترمربع هستیم. این قسمت ازطریق دو رشته آسانسورهای شرقی و غربی به‌تعداد هفت عدد، امکان دسترسی به لابی منحصربه‌فرد در جبهه شمالی را میسر کرده است.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟
دنبال کردن
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
ناشناس

امتیاز بینندگان:5 ستاره

ناشناس

امتیاز بینندگان:4 ستاره