کتابخانه مرکز شکارچیان اثر گروه معماری استیون هال

این محتوا را با شبکه های اجتماعی رو به رو به اشتراک بگذازید

امتیاز دهی به این محصول

کتابخانه مرکز شکارچیان

نام اثر:کتابخانه مرکز شکارچیان

سال ساخت:۲۰۱۹

مکان:نیویورک،آمریکا

گروه معماری:گروه معماری استیون هال

کتابخانه مرکز شکارچیان

ساختمان جدید کتابخانه مرکز شکارچیان اثر گروه معماری استیون هال، به اندازه تابلو برجسته نئونی قرمز پپسی کولا در نزدیکی آن ، یک متوازی الاضلاع بتنی مستحکم است که توسط برشهای لعابی چند طبقه با ظرافت مشخص شده است. این مکان به شکلی برجسته در یک تفرجگاه عمومی درست چند فوت دور از رودخانه شرقی ، مستقیماً در مجتمع سازمان ملل در مرکز شهر منهتن، و در قسمت جنوبی Roosevelt Island، که یادبود پارک چهار آزادی Franklin D. Roosevelt توسط Louis Kahn در آن ساخته شده، قرار دارد. ساختمان جدید یک نقطه عطف نمادین است که از طرف شرق منهتن و از کشتی ها قابل مشاهده است، و اگرچه 9 سال به طول انجامید، تکمیل آن نشانه ای مثبت از تعهد نیویورک به پروژه های عمومی است که توسط بهترین معماران ما طراحی شده اند.

ساختمان جدید استیون هال قطعاتی برجسته و هماهنگ دارد که مدت هاست به خاطر هنر و توانایی شان و دلپذیر بودن از هر نظر، شناخته شده اند. با این وجود این کار بسیار آرام است. طاق های جسورانه، اشکال کروی، رنگ و حتی استخر با انعکاسی از آب وجود ندارد که در فرآیند طراحی به ارزش های تاسف آور مهندسی ارزش تسلیم شود، همانطور که رویه اصلی با روکش آلومینیومی، با رنگ نقره ای جایگزین شد. با این حال ، ساختمان در زمین خود ایستاده است. این ساختار به یادماندنی ، سرسختانه و سخت و محکم است که تنها با کاوش در فضای داخلی منحصر به فرد غار مانند آن در چندین سطح از کتابفروشی های باز و بهم پیوسته که فضای کار ، محلی برای گذرهای اتفاقی و مناظری خیره کننده ای از منهتن را ارادئه می دهند، می توان آن را درک کرد.

کتابخانه مرکز شکارچیان کتابخانه مرکز شکارچیان

کتابخانه

نیویورککتابخانه مدرن

کتابخانه

کتابخانه مرکز شکارچیان

پلان کتابخانه

 

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟
دنبال کردن
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
آرمان

امتیاز بینندگان:5 ستاره

ناشناس

امتیاز بینندگان:5 ستاره

تبلیغات
آخرین مطالب
آخرین محصولات
تبلیغات

محل تبلیغات متنی

تماس با ما

در صورت بروز هر گونه مشکل و سوالی میتوانید از طریق چت داخلی سایت و یا با آی دی تلگرام archwebadmin@ و پیج اینستاگرام archweb_ir@ با ما در ارتباط باشید.