بازسازی دفتر اداری گراف | اثری از گروه معماری G و ریوهی تاناکا

این محتوا را با شبکه های اجتماعی رو به رو به اشتراک بگذازید

امتیاز دهی به این محصول

بازسازی دفتر اداری گراف

معرفی پروژه

معماران: استودیو معماری G
مساحت: 126 متر مربع
سال ساخت: 2021
موقعیت: توکیو،ژاپن

بازسازی دفتر اداری گراف

فضای اداری جدید در ساختمان (هیل ساید تراس) قرار دارد که توسط معمار فومیهیکو ماکی برنده جایزه پریتزکر ساخته شده است. مجموعه ای متشکل از خانه های شخصی، فروشگاه ها و ادارات است. این دفتر در کنار تپه ای است که در آن معبدی  کوچک و درختان سرسبز قرار دارند.

بازسازی دفتر اداری گراف

کارفرما  به مدرسه ای رفته بود که توسط معماران طراحی شده بود. او تصمیم گرفت به این ساختمان نقل مکان کند زیرا از فضایی که او را به یاد مدرسه می انداخت خوشش می آمد. متأسفانه، قبل از اینکه این شخص تصمیم به نقل مکان بگیرد، این فضا بارها و بارها بازسازی شده بود و به مکانی تبدیل شده بود که دیگر نشانی از معمار در آن نبود.

بازسازی دفتر اداری گراف

شغل اصلی کارفرما طراحی گرافیک است. بنابراین معماران فکر کردند که منطقی است که عناصر را تا حد امکان ساده نگه دارند و تصمیم گرفتند فقط از رنگ سفید در تمام فضا استفاده کنند. بازسازی این دفتر اداری را با استفاده از مبلمان و به سبک معماری مینیمال تکمیل کردند.

بازسازی دفتر اداری گراف

پس از اتمام کار، کارفرما چهار جفت دمپایی در چهار رنگ مختلف در ورودی کاملا سفید قرار داد. بنابراین هنگام ورود به دفتر، بازدیدکنندگان تشویق می شوند تا کفش های خود را در بیاورند همانطور که در خانه های ژاپنی این کار مرسوم است.

 

 

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟
دنبال کردن
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
تبلیغات
آخرین مطالب
آخرین محصولات
تبلیغات

محل تبلیغات متنی

تماس با ما

در صورت بروز هر گونه مشکل و سوالی میتوانید از طریق چت داخلی سایت و یا با آی دی تلگرام archwebadmin@ و پیج اینستاگرام archweb_ir@ با ما در ارتباط باشید.