بهترین علم دوش حمام برای شما کدام است؟

این محتوا را با شبکه های اجتماعی رو به رو به اشتراک بگذازید

امتیاز دهی به این مطلب

علم دوش تک کاره

اگر در مرحله انتخاب و خرید علم دوش هستید، چه نوع علم دوشی را تهیه می کنید؟ آیا انواع مدل های علم دوش را می شناسید و با معیارهای خرید بهترین علم دوش آشنایی دارید؟ در این مقاله بعد از بررسی انواع علم دوش حمام یک راهنمای خرید علم دوش کاربردی معرفی شده است و در نهایت عوامل مهم و مؤثر در انتخاب نوع علم دوش مانند بودجه مصرف کننده، سلیقه و فضای سرویس حمام آورده شده است.

انواع علم دوش حمام

علم دوش در مدل های متنوعی تولید می شود که متداول ترین آن ها علم دوش دوکاره (دارای یک سردوش ثابت و یک سردوش متحرک) و علم دوش تک کاره (دارای یک سر دوش ثابت یا متحرک) است. معمولاً قیمت علم دوش تک حالته نسبت به قیمت علم دوش دوحالته پایین تر است و مصرف کنندگان می توانند با توجه به قیمت علم یونیکا و بودجه خود علمک دوش مناسب را انتخاب کنند. از نظر نوع نصب نیز علم دوش ممکن است به صورت توکار و یا روکار نصب شود که هر یک انواع سردوش سقفی و سردوش دیواری دارند. این محصول کیفیت های متنوعی دارد و عاقلانه است از انواع علم دوش دارای گارانتی خریداری کنید. در بخش علم دوش می توانید مدل های متنوع این محصول را مشاهده و در صورت نیاز خریداری نمایید.

علم دوش تک کاره

معرفی یک راهنمای خرید علم دوش کاربردی

عوامل متعددی در انتخاب علم دوش مناسب تاثیرگذار هستند که مهمترین آن ها بودجه و سلیقه مصرف کننده و فضایی که جهت نصب علم دوش در اختیار کاربر قرار دارد به شمار می روند. در صورتی که بودجه خرید و فضای سرویس حمام شما  این ظرفیت را دارد می توانید علم دوش دوکاره راخریداری کنید که دارای یک سر دوش ثابت و یک گوشی متحرک است. اما اگر فضای سرویس حمام شما کوچک است و بودجه شما با قیمت علم دوش های تک کاره هماهنگ است می توانید یک علم دوش تک کاره انتخاب کنید. یک راهنمای خرید علم دوش می تواند شما را از صفر تا صد مراحل انتخاب بهترین علم دوش یاری نماید.

علم دوش یا علم یونیکا در انواع مدل های علم دوش تک کاره و علم دوش دوکاره به بازار عرضه می شود. قیمت علم دوش متنوع است و به صورت کلی قیمت علم دوش دوکاره از قیمت علم دوش تک کاره بالاتر است. علم دوش یونیکا را می توان از نظر محل نصب نیز به انواع علمک دوش روکار و توکار تقسیم کرد. مدل روکار به صورت کامل بر روی دیوار نصب می شود و علم یا شیلنگ آن قابل مشاهده است. مدل توکار در داخل دیوار نصب می شود و تنها سردوش آن قابل رویت است که می تواند از نوع سردوش سقفی توکار و یا سردوش دیواری توکار باشد. علاوه بر این سردوش ها، چه ثابت و چه متحرک، می توانند از نوع سردوش معمولی، هوا مخلوط و پرفشار باشند.

علم دوکاره

بودجه محدود برای خرید علم دوش

یکی از مهم ترین دلایلی که به انتخاب علم دوش تک حالته از میان انواع علم دوش می انجامد قیمت علم دوش تک کاره است که به نسبت انواع علم دوش دوحالته مناسب تر است. زمانی که بودجه خرید علم دوش محدودیت دارد چاره ای جز خرید یک علم دوش تک حالته با کیفیت و استاندارد نیست. در این حالت بهتر است علم دوشی تهیه کنید که در کنار قیمت مناسب گارانتی نیز داشته باشد تا از دردسرهای احتمالی در امان بمانید.

فضای کم جهت نصب علم دوش دوکاره

اگر بحث بودجه محدود را کنار بگذاریم و از منظر دکوراسیون به این موضوع بپردازیم فضای کم نیز می تواند دلیل دیگری برای خرید علم دوش تک کاره (به صورت گوشی متحرک) باشد. علم دوش تک کاره معمولاً فضای کمتری اشغال می کند اما ویژگی های علم دوش دوکاره را کم و بیش دارد؛ فقط به جای دو سردوش دارای یک سردوش دارد که می تواند نقش هر دوش سردوش ثابت و متحرک را ایفا کند.

علم یونیکا تک حالته

سلیقه مصرف کننده در مورد علم دوش

مورد دیگری که باید به آن توجه کرد سلیقه و ترجیح مصرف کننده در زمان خرید علم دوش است. ممکن است یک مصرف کننده بودجه مورد نیاز و فضای کافی جهت نصب علم دوش دوکاره را نیز در اختیار داشته باشد اما همچنان، به هر دلیلی، از طرفداران علم دوش تک کاره باشد. تا زمانی که علم دوش انتخابی شما کیفیت مناسبی داشته باشد و طبق استاندارد تولید شده باشد تفاوتی نمی کند که از کدام انواع علم دوش تهیه کنید.

یکی از مهم ترین جنبه هایی که می توان علم دوش را دسته بندی کرد مدل آن است که به انواع علم دوش دوکاره و علم دوش تک کاره تقسیم می شود. انتخاب بین انواع علم دوش به موارد گوناگونی از محدودیت بودجه تا سلیقه خریداران بستگی دارد. اما به طور کلی علم دوش تک کاره فضای کمتری اشغال می کند، قیمت علم دوش تک کاره پایین تر است و تقریباً می تواند وظایف علم دوش دوکاره را با کیفیت قابل قبولی به انجام برساند. شیرآلات ساختمانی و بهداشتی کاویان انواع علم دوش تک کاره و دوکاره روکار و توکار را را در فروشگاه اینترنتی شیرآلات کاویان به فروش می رساند.

 

#رپورتاژـآگهی

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است و آرک وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟
دنبال کردن
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
تبلیغات
آخرین مطالب
آخرین محصولات
تبلیغات

محل تبلیغات متنی

تماس با ما

در صورت بروز هر گونه مشکل و سوالی میتوانید از طریق چت داخلی سایت و یا با آی دی تلگرام archwebadmin@ و پیج اینستاگرام archweb_ir@ با ما در ارتباط باشید.