خرید انواع چراغ ریلی مگنتی

این محتوا را با شبکه های اجتماعی رو به رو به اشتراک بگذازید

امتیاز دهی به این مطلب

چراغ مگنتی

در این مطلب خرید انواع چراغ ریلی مگنتی می‌خواهیم، به تازه‌ترین تکنولوژی نورپردازی در صنعت ساختمان بپردازیم. تابه‌حال به این فکر کرده‌اید قبل از شما، چند میلیون انسان برای داشتن نور و روشنایی فقط به خورشید متکی بودند؟ یا به این فکر کرده‌اید اگر هنوز هم برای روشنایی فقط به نور خورشید متکی بودیم زندگی امروزمان چه شکلی داشت؟ با ما همراه باشید؛ چون می‌خواهیم به شما ثابت کنیم که می‌توانید به روشنایی معنای دیگری بدهید.

برای رفع کنجکاوی و پاسخ سؤال اولتان، یعنی چراغ ریلی مگنتی چیست؟ باید گفت خلاقیت در کنار زیبایی، شاید بهترین پاسخ باشد. چراغ ریلی مگنتی یک سیستم نورپردازی مدرن است، در یک بستر ریلی شکل مغناطیسی، ماژول‌های منبع نور به زیبایی و ظرافت خاصی روی آن قرار می‌گیرند.

بدون محدودیت در نصب، روی انواع سقف‌های کاذب و کناف، دیوار و هر زاویه و مکانی که بخواهید آن را به یک کنج دلنشین و مدرن تبدیل کنید، چراغ ریلی مگنتی بیشتر از چیزی که فکر می‌کنید می‌تواند درخشان و زیبا باشد.

چراغ مگنتی

چراغ مگنتی برای اثبات اینکه یک گزینة ایده آل برای نورپردازی است، به یک معرفی مختصر نیاز دارد، علت این نام‌گذاری نوع بستر قرارگیری، نصب و حرکت آزادانه ماژول‌های نور روی آن است که بسیار خلاقانه و کاربردی است. شبیه یک ریل قطار همیشه درخشان، اما آیا خطرناک نیست؟ سیستم ولتاژ جاری در این چراغ ریلی مگنتی (چراغ مگنتی ریلی) 48 ولت است و برای انسان خطر برق‌گرفتگی ندارد. پس بله در کنار زیبایی ظاهری، بی‌نقص و امن است.

چراغ مگنتی در سه قالب متفاوت می‌درخشد.

چراغ مگنتی ریلی در سه قالب (توکار، روکار و آویز) می‌تواند نصب شود تا دست شما برای خلاقیت، بازی با نور و نورپردازی‌های خلاقانه باز باشد، چراغ مگنتی توکار درون انواع سقف‌های کاذب، یا روی دیوارها قابلیت نصب دارد، مخاطب هیچگاه نخواهد فهمید سرچشمه این نور کجاست.

چراغ مگنتی روکار و چراغ مگنتی از نوع آویز همانند گوشواره‌هایی برای سقف، روی هر نوع سقف یا دیواری با هر نوع زاویه‌ای و البته بدون محدودیت قابلیت نصب دارد، هر زمان که اراده کنید می‌توانید با جابه‌جایی آسان و بی‌خطر، آن را به مکان دیگری انتقال دهید.

بازی با رنگ و نور با چراغ‌های مگنتی

چراغ ریلی مگنتی، در نصب، طراحی و ساخت محدودیتی ندارند، پروفیل ریلی آن قابلیت شخصی‌سازی دارد و بدون توجه به مکان یا زوایای مکان قرارگیری، می‌توانید آن را با طول‌های دلخواه سفارش دهید؛ بنابراین محدودیتی در اجرای نورپردازی دلخواهتان ندارید. از طرفی رنگ این چراغ‌ها نیز می‌تواند به انتخاب شما باشد، برای مثال اگر می‌خواهید یک کافه یا رستورانی را به فضای دلپذیرتری تبدیل کنید یا خانه‌تان بازتاب روحیه لطیف و خونگرم شما باشد، چراغ ریلی مگنتی می‌تواند به فرم و رنگ دلخواه شما طراحی شود و در بستر ریلی مختص به خود بدون محدودیت قرار گیرد.

چراغ ریلی مگنتی

سفید صدفی یا استاندارد یا شاید هم دنبال نوع خاصی از رنگ سفید باشید، مثلاً رنگ سفیدگرم یا آفتابی، سفید سرد یا مهتابی با درجه حرارت 6000 کلوین؟ برای انتخاب هرکدام از این رنگ ها، کافی است به فضای متناسب با ان فکر کنید و بقیه را بر عهده این چراغ های آهنربایی جادویی بگذارید.

چراغ ثابت روی ریل در حال حرکت است.

چراغ ثابت یا همان چراغ نقطه‌ای مگنتی ریلی با ایجاد نورپردازی نقطه‌ای و تأکید بر یک محدوده خاص، می‌تواند به نقاط قوت فضای موردنظرتان رخ زیبایی ببخشد یا اگر می‌خواهید در فضای موردنظرتان گوشه‌ای را بیشتر نمایان کنید می‌توانید با استفاده از چراغ ثابت مگنتی ریلی، با قابلیت نصب آسان و امن، هوشمندانه نورپردازی کنید.

این ثابت ماندن روی یک نقطه سبب افزایش گرما و انعکاس ناخوشایند نور نخواهد شد؟ این چراغ‌های جذاب مگنتی با ترکیبی از چراغ دیفیوزر با پخش یکدست نور در فضا، از انتشار گرما و بازتاب ناخوشایند نور جلوگیری می‌کنند.

چراغ ریلی اسپات مگنتی، وقتی به زاویه‌ها فکر می‌کنید.

یکی از قابلیت‌های چراغ مگنتی، قابلیت جابه‌جایی و حرکت روی بستر ریلی با استفاده از نیروی مغناطیسی است، اگر به دنبال نور متمرکز در ابعاد و رنگ‌های متفاوت هستید و می‌خواهید بر روی نقطه‌ای ای از فضا یا اجسام خاصی در محیط تأکید کنید، چراغ ریلی اسپات مگنتی همان است که دنبال آن می‌گردید. همین ویژگی سبب شده در مقایسه با انواع تجهیزات نورپردازی خاص و منحصربه‌فرد باشد، اما قابلیت دیگر این چراغ آن انتخاب زاویه‌ای است که دوست دارید نور با آن منتشر شود، در این نوع از چراغ زاویه پذیر زاویه پخش نور برعهده شماست.

ابعاد چراغ مگنتی، نمایی از ظرافت

ابعاد و رنگ بدنه چراغ ریلی مگنتی بسیار متنوع و در عین حال با ظرافت خاصی طراحی شده است که مکمل زیبایی فضا و حضور ساکنانش باشد. این چراغ ها در طیف وسیعی از رنگ مشکی، سفید، طلایی و غیره برای هر سلیقه و سبکی طراحی و تولید می شود و هیچ محدودیتی در انتخاب وجود ندارد. معمولا وقتی صحبت ابعاد این چراغ ها می شود بسیاری از مخاطبان نگرانند که آیا محصول بعدها به یک وسیله ی دکوری بدون کاربرد تیدل نخواهد شد؟ پاسخ منفی است، چراغ مگنتی بسیار بادوام و کاربردی طراحی شده اند و امکان تعویض لامپ را دارند.

مرموز و پشت هاله، چراغ دارک لایت

چراغ دارک لایت، یکی از ترندهای پرطرف‌دار در سال‌های اخیر است، در طراحی دارک لایت یا نور مخفی، منبع نور از دید مخاطب پنهان است اما بازتاب نور و درخشش محیط خیره‌کننده است. اگر به این سبک از نورپردازی علاقه پیدا کرده‌اید یا برای طراحی فضا موردنظرتان، می‌خواهید تمام توجه مخاطب را روی یک موضوع متمرکز کنید، چراغ‌های ریلی مگنتی در قالب چراغ دارک لایت هم اجرا می‌شوند و بسیار پرطرف‌دار هستند.

چراغ مولتی ترک، نور اعلا نور!

چراغ مولتی ترک یک سیستم روشنایی ترکیبی و منعطف از انواع چراغ مگنتی و ریل‌های آهنربایی است که در سه قالب متمایز اجرا می‌شود، منبع نور در این سیستم انواع چراغ مگنتی خطی، چراغ ثابت نقطه‌ای و چراغ‌های دکوراتیو هستند که در هر زمان در چیدمان فضا، قابلیت جابه‌جایی و تغییر را دارند.

به‌محض اتصال چراغ مگنتی به ریل آهنربایی این امکان فراهم می‌شود که بتوان در هر زمان و به‌آسانی منبع نور را جابه‌جا و تعویض کرد و در صورت نیاز منبع نوری جدید به‌تناسب فضا اضافه کرد و با یک نورپردازی درست، فضای دلنشین و زیبایی طراحی کرد. بیشترین کاربرد سیستم چراغ مولتی ترک در فضاهایی با کاربری‌های چندمنظوره است.

نصب چراغ مگنتی

طریقه نصب چراغ مگنتی

طریقه نصب چراغ مگنتی، بسته به قالبی که مدنظر کاربران است، می‌تواند متفاوت باشد، اما نصب بسیار ساده و با کم‌ترین هزینه انجام می‌شود، ریل‌های آلومینیومی سبک به‌راحتی باز و بسته می‌شوند، ابتدا ریل‌های چراغ مگنتی نصب می‌شود و چراغ‌ها روی آن در سبک‌های عمودی و افقی روی دیوار یا سقف نصب می‌شود و در نهایت یک سیستم نورپردازی مینیمالیستی، ظریف و شاعرانه خواهید داشت.

چراغ مگنتی با سه روش مختلف نصب می‌شود، خطی، توکار، نصب به‌صورت روکار، نصب به‌صورت آویز انگار از سقف اتاق گوشوارهای نوری آویزان کرده باشید. در روش نصب چراغ مگنتی توکار، ریل و بسترهای آن درون یک شیار قرار می‌گیرند که از دید مخاطب پنهان باشد و برای تعداد سوکت‌های نور یا لامپ‌ها محدودیتی وجود ندارد.

آیا خرید چراغ مگنتی مقرون‌به‌صرفه است؟

خب برای پاسخ به این سؤال باید، ابتدا باید به مزیت‌هایی که با انتخاب و خرید چراغ مگنتی به دست می‌آوریم، بپردازیم تا بهتر تصمیم بگیریم.

انعطاف‌پذیری و پویایی

اولین مزیت و ویژگی منحصربه‌فرد آن، سیستم روشنایی انعطاف‌پذیر و پویای آن است که به شما در انتخاب تعداد منبع نور و میزان پخش نور آزادی می‌دهد. این انعطاف‌پذیری و پویایی مختص به زمان و مکان خاصی نیست و با هر تغییری در فضا می‌تواند همراه و مکمل باشد.

امن و دوستدار مصرف انرژی کمتر

یک سیستم نورپردازی کاملاً امن در برابر خطرات اتصال الکتریکی و آتش‌سوزی چون ولتاژ پایینی دارد و انرژی اضافه ای بابت تولید گرما هدر نمی رود، بر عکس سایر سیستم های روشنایی که با افزایش تعداد آن ها، هموراه هدر رفت انرژی را خواهید داشت در این سیستم هیچ انرژی بابت تولید گرما هدر نخواهد رفت و امکان تعویض لامپها و تعمیر آن ها وجود دارد.

طریقه نصب چراغ مگنتی ریلی آسان است.

امکان اجرای چراغ مگنتی ریلی توسط ریل‌های مغناطیسی در چند قالب متفاوت وجود دارد، اجرا و نصب آسان آن در کم‌ترین زمان و بدون صرف هزینه است. علاوه‌برآن می‌توانید در انواع کاربری‌های متفاوت از آن استفاده کنید و با استفاده از سیستم هوشمند دالی و سیستم دیم رنگ نور، کنترل منابع نوری را به‌صورت تکی یا گروهی به دست بگیرید.

متناسب برای هر فضا و هر بودجه‌ای

استفاده از انواع چراغ ریلی مگنتی نه‌تنها برای تأمین نور و روشنایی مقرون‌به‌صرفه و هوشمندانه، بلکه برای ایجاد فضایی مدرن و زیبا نیز کاربرد دارند.

اگر می‌خواهید بعضی از وسایل یا قسمتی از محیط را هایلات کنید تا توجه بیشتری بگیرد یا برای فروشگاه یا گالری دنبال یک نورپردازی مدرن هستید، استفاده از چراغ ریلی اسپات مگنتی بهترین انتخاب است. مهم‌تر از همه قیمت چراغ مگنتی متناسب با هر بودجه‌ای است، قیمت آن‌ها از دویست هزار تومان تا یک میلیون تومان متغیر است، در کنار تمام مزیت‌های بالا، می‌توان با هر بودجه‌ای و ابعاد فضای موردنظرتان، از قابلیت‌های بی‌نظیرشان استفاده کنید. شما می توانید در سایت توسعه افراز هوارد در مورد انواع چراغ های دکوراتیو اعم از چراغ خطی و چراغ مگنتی اطلاعات کسب کنید.

 

#رپورتاژ_آگهی

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است و آرک وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟
دنبال کردن
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
تبلیغات
آخرین مطالب
آخرین محصولات
تبلیغات

محل تبلیغات متنی

تماس با ما

در صورت بروز هر گونه مشکل و سوالی میتوانید از طریق چت داخلی سایت و یا با آی دی تلگرام archwebadmin@ و پیج اینستاگرام archweb_ir@ با ما در ارتباط باشید.