جدیدترین مدل های درب حیاط آهنی و ضد سرقت

این محتوا را با شبکه های اجتماعی رو به رو به اشتراک بگذازید

امتیاز دهی به این مطلب

درب حیاط آهنی

درب های ورودی ساختمان دارای مدل های مختلفی هستند که برای کاربردهای متنوع در ساختمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. از مهم ترین و اصلی ترین مدل های درب ورودی می توان به درب ورودی حیاط، درب پارکینگ و درب آپارتمانی ضد سرقت اشاره نمود.

انتخاب و خرید درب ورودی ایمن و ضد سرقت بر روی امنیت ساختمان تاثیرگذار است. امروزه مدل های جدید درب حیاط وارد بازار شده که علاوه بر امنیت، زیبایی چشم گیری را هم بر نمای ساختمان ها می‌افزاید.

معرفی مدل های جدید درب حیاط

توصیه می‌شود درب حیاط را حتما از مدلهای امن با طراحی و ساخت ضد سرقت خریداری نمایید. این دربها دارای قفل های مقاوم بوده و علاوه بر قفل بدنه درب هم در برابر ضربه و ورود سارقین به منزل مقاوم است.

برای خرید درب حیاط ضد سرقت با شماره 09126279205 تماس بگیرید.

درب حیاط در مدل های یک و نیم لنگه، دو لنگه و سه لنگه در بازار موجود است. طراحی و ساخت درب های حیاط به گونه ای است که تمام لنگه های درب بازشو می باشد. برای خرید درب ورودی حیاط به دو نکته دقت نمایید:

  1. امنیت درب را در اولویت قرار دهید. دربی امن و مقاوم را خریداری نمایید.
  2. درب های حیاط را بر اساس نمای ساختمان و نوع معماری مورد استفاده در نما انتخاب کنید. مثلا برای نماهای مدرن، مدل های درب حیاط مدرن، و برای ساختمانی که نمای کلاسیک دارد، درب کلاسیک را انتخاب کنید.

قیمت درب حیاط بر اساس وزن آن محاسبه می شود.

ابعاد درب حیاط چقدر است؟

اکثر مدل های درب حیاط را می توان به عنوان درب پارکینگ مورد استفاده قرار داد.

  •  عرض مناسب برای درب حیاط بزرگ حداقل 6 متر است.
  • عرض درب پارکینگ متوسط و کوچک حداقل 3 متر است.

ارتفاع درب هم حداقل 210 سانتی متر محاسبه و بر اساس این ابعاد درب ها ساخته می شوند.

درب های استاندارد در بازار موجود است اما می توان درب را بر اساس ابعاد و سایز دلخواه با طراحی مورد پسند خریداران، طراحی و ساخت.

رنگ درب حیاط

درب های حیاطی در طرح ورنگ دلخواه در بازار موجود است. محبوب ترین رنگ سرمه ای طلایی است که ظاهری لوکس به درب ورودی می بخشد.

رنگ قهوه ای، سفید و کرم از دیگر رنگ های محبوب برای دربهای حیاطی است. انتخاب رنگ درب به سلیقه مشتری است. استفاده از رنگ مناسب و باکیفیت برای رنگ آمیزی از زیبایی آن اهمیت بیشتری دارد.

درب حیاط ساده و شیک

بهترین رنگ برای رنگ آمیزی درب آهنی حیاط کدام است؟

  • رنگ اکریلیک: این نوع رنگ برای رنگ آمیزی سازه های فلزی بسیار مناسب است. رنگ اکریلیک دارای ماندگاری بسیار طولانی است و از خوردگی فلز جلوگیری می کند. این رنگ درب برای آتش مقاوم است و بوی نامطبوع ندارد.
  • رنگ رزینی آلکید: این نوع رنگ نیز برای رنگ آمیزی سازه های فلزی مناسب است و هم برای دربهای آهنی داخل و خارج ساختمان مناسب است. عیب این رنگ ها این است که قابل اشتعال می باشد.
  • رنگ روغنی: از بهترین رنگ ها برای رنگ آمیزی فلزات است. این رنگ دارای دوام بالایی است و قابلیت شستشو دارد. اما در برابر نور خورشید ترک خورده و مناسب دربهای آهنی که در بیرون ساختمان نصب می شوند؛ نیستند.
  • رنگ چکشی: رنگ چکشی شامل پودرهای اپوکسی، آلکیدی، اکریلیک و شیشه پودر شده و آلومینیوم است و از کیفیت و مقاومت بالایی نیز برخوردار است.
  • رنگ پلی یورتان: این رنگ مقاومت بالایی در برابر نور خورشید دارد و ظاهری براق و یکنواخت دارد.
  • رنگ اپوکسی: از مهمترین و پرکاربردترین رنگ برای رنگ آمیزی سطوح فلزی و درب فلزی، رنگ اپوکسی است. این رنگ مقاومت بالایی در برابر عوامل مکانیکی و شیمیایی، اسیدها، حرارت بالا و نور خورشید دارد

انتخاب نوع رنگ می تواند بر روی قیمت درب حیاط تاثیر گذار باشد.

درب حیاط لیزری

درب فلزی حیاط با طراحی لیزری محبوبیت زیادی دارد. این درب ها انعطاف پذیری بالایی دارند و اگر همراه با جزئیات و رنگ طلایی باشد؛ برای ساختمان های کلاسیک بسیار مناسب است.

اما اگر معماری خانه شما مدرن است، بهتر است محصولی با طراحی مدرن به سبک اروپایی را انتخاب نمایید.

یکی از نشانه های درب های ساده و شیک، دستگیره خطی بلند است که برای سبک های مدرن و مینیمال طراحی می شوند.

درب حیاط ضد سرقت را از کجا بخریم؟

مدل های مختلفی از درب حیاط در بازار موجود است. اما برای داشتن امنیت باید مدل های ضد سرقت را خریداری نمایید. بدنه مقاوم و غیرقابل برش و همچنین قفل های ایمن نصب شده بر روی این درب ها از مهم ترین ویژگی درب حیاط ضد سرقت است.

برای خرید درب حیاط ضد سرقت می توانید با مجموعه راشا درب تماس بگیرید. در فروشگاه راشا درب مدل های مختلفی از درب ورودی حیاط، درب ضد سرقت، درب لابی و انواع درب داخلی ساختمان موجود است.

انواع درب حیاط بر اساس جنس درب

در گذشته درب های حیاط فقط در مدل های آهنی تولید می شدند اما امروز مدل های متفاوتی از این محصولات را در بازار مشاهده می کنید.

در ادامه با مدل های مختلف این محصولات آشنا خواهید شد.

درب ورودی حیاط آهنی

متداول ترین جنس مورد استفاده برای درب حیاط، آهن است. از مزایای درب ورودی حیاط آهنی می توان به استحکام بالا و تولید آسان آن اشاره نمود. وزن بالا، نصب سخت و زمانبر، امکان زنگ زدگی و پوسته پوسته شدن رنگ درب از معایب درب آهنی حیاط است.

درب ورودی حیاط فولادی

فولاد از آلیاژ آهن بوده و دارای استقامت بالایی است. از مزایای درب های تولید شده با فولاد می توان به امنیت بالای درب، تنوع محصولات و قیمت مناسب اشاره نمود.

عمر کوتاه از اصلی ترین معایب درب فولادی حیاط است. درب حیاط فولادی در هوای مرطوب عمری بین 5 تا 7 سال دارد.

برای خرید درب حیاط و سایر درب های ورودی ساختمان با شماره 09126279205 تماس بگیرید.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است و آرک وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟
دنبال کردن
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
تبلیغات
آخرین مطالب
آخرین محصولات
تبلیغات

محل تبلیغات متنی

تماس با ما

در صورت بروز هر گونه مشکل و سوالی میتوانید از طریق چت داخلی سایت و یا با آی دی تلگرام archwebadmin@ و پیج اینستاگرام archweb_ir@ با ما در ارتباط باشید.