چگونه حمام خود را رنگ آمیزی کنیم؟

این محتوا را با شبکه های اجتماعی رو به رو به اشتراک بگذازید

امتیاز دهی به این محصول

چگونه حمام خود را رنگ آمیزی کنیم؟

با یک سرمایه گذاری متوسط، جلوه ای تازه به حمام خود ببخشید و از دردسر بازسازی گسترده اجتناب کنید. با افزودن گیاهان، بازنگری در نورپردازی یا آزمایش رنگ‌های جدید فضا را متحول کنید. اگر تغییر رنگ را انتخاب می کنید، رنگ آمیزی دیوارها یا کاشی ها برای احیای محیط بسیار مناسب است. برای کمک به شما در بازسازی حمام ، ما رنگ های عالی برای این کار را همراه با پروژه های الهام بخش برای جرقه زدن خلاقیت در شما ارائه می کنیم.

برای رنگ آمیزی حمام از چه رنگی باید استفاده کرد؟

هنگام رنگ آمیزی حمام، انتخاب رنگ های مقاوم در برابر رطوبت با توجه به قرار گرفتن این ناحیه در معرض آب بسیار مهم است. در بازار دو نوع رنگ به عنوان متداول ترین رنگ ها برای این منظور مورد استفاده قرار می گیرند.

چگونه حمام خود را رنگ آمیزی کنیم؟

اپوکسی

رنگ اپوکسی ضد آب، با دوام و دارای مقاومت شیمیایی بالایی است. در درجه اول این رنگ به دلیل ماندگاری بالای آن و مقاومت در برابر رطوبت شناخته می شود، یک لایه سخت و غیر قابل نفوذ ایجاد می کند و آن را به گزینه ای قوی برای محیط های مرطوب مانند حمام تبدیل می کند. با این حال، در مقایسه با سایر رنگ‌ها، فرمول پیچیده‌تری دارد. قبل از اعمال رنگ اپوکسی، آماده سازی دقیق سطح ضروری است.

اکریلیک

برخی از رنگ های اکریلیک به گونه ای طراحی شده اند که قابل شستشو بوده و در برابر رشد کپک مقاوم هستند. در نتیجه، آن ها گزینه مقرون به صرفه تری نسبت به رنگ های اپوکسی برای جلوگیری از مشکلات رطوبتی در حمام ارائه می دهند. با این حال، برای حمام های بدون تهویه مناسب یا استفاده مستقیم در حمام، جایی که قرار گرفتن در معرض آب بیشتر است، توصیه نمی شود، زیرا نسبت به گزینه قبلی مقاومت کمتری دارد. در چنین مواردی برای جلوگیری از تماس مستقیم با آب و اطمینان از حفظ بهتر رنگ، کاشی کاری این قسمت ها از جمله فضای اطراف سینک یا کانتر مناسب تر است.

صرف نظر از نوع رنگ مورد نظر، هنگام انتخاب رنگ، حتماً از دستورالعمل های سازنده در مورد آماده سازی سطح و اجرای صحیح آن پیروی کنید. علاوه بر این، برای اطمینان از نتایج بهینه، نیاز به تهویه را در طول فرآیند رنگ‌آمیزی و خشک کردن در نظر بگیرید.

چگونه حمام خود را رنگ آمیزی کنیم؟

الهام گرفتن

در زیر، مجموعه‌ای از حمام‌ها را گردآوری کرده‌ایم که از رویکردهای مختلفی برای بهنیه سازی فضا استفاده می‌کنند. رنگ آمیزی تمام سطوح در یک رنگ، ترکیب اشکال هندسی، استفاده از کاشی های رنگی دراین نمونه ها نشان می دهد که یک پروژه خوب طراحی شده می تواند یک فضای کوچک را به طور کامل از طریق رنگ ها، بافت ها و … دگرگون کند.

چگونه حمام خود را رنگ آمیزی کنیم؟

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟
دنبال کردن
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
تبلیغات
آخرین مطالب
آخرین محصولات
تبلیغات

محل تبلیغات متنی

تماس با ما

در صورت بروز هر گونه مشکل و سوالی میتوانید از طریق چت داخلی سایت و یا با آی دی تلگرام archwebadmin@ و پیج اینستاگرام archweb_ir@ با ما در ارتباط باشید.