ایستادر: بهترین مرجع خرید در ضد سرقت و در ضد حریق

این محتوا را با شبکه های اجتماعی رو به رو به اشتراک بگذازید

امتیاز دهی به این مطلب

ایستادر: بهترین مرجع خرید در ضد سرقت و در ضد حریق

بالابردن امنیت ساختمان‌ها و منازل در دورانی که سارقان همیشه در کمین‌اند، یکی از مهم‌ترین مسائلی است که باید به آن توجه کنید. ازآنجاکه درِ ساختمان‌ها، نفوذپذیرترین بخش آن‌ها هستند، انواع در ضد سرقت و در ضد حریق به کمک شما آمده‌اند تا بتوانید سد مستحکمی را دربرابر بیگانگان بسازید و درصورت وقوع حوادث ناگوار، مدیریت لازم را انجام دهید. ایستادر به‌عنوان یکی از بهترین و معتبرترین تولیدکنندگان داخلی، باکیفیت‌ترین انواع این درها را تولید و عرضه می‌کند تا در حفظ امنیت ساختمان‌هایتان در کنار شما باشد. در ادامه به معرفی این شرکت، انواع محصولاتش ‌و روش‌های خرید از آن خواهیم پرداخت.

معرفی ایستادر: از ایده‌آل دیروز تا ایستادر امروز

آغاز کار گروه تولیدی ایستادر به سال 1382 برمی‌گردد که با عنوان برند ایده‌آل به تولید در و پنجره‌های UPVC می‌پرداخت. پس‌از چند سال فعالیت در این حوزه، ایده‌ای جدید در ذهن مدیران مجموعه پا گرفت تا فعالیت خود را به تولید تخصصی و حرفه‌ای در ضد سرقت و عرضۀ آن، تغییر دهند؛ بنابراین برنامۀ جدید را اجرایی کردند و پس‌از چندسال به موفقیت چشم‌گیری در حوزۀ تولید درهای ضد سرقت رسیدند و کیفیت محصولاتشان، کارنامه‌ای درخشان برای آن‌ها ساخت.

این شرکت هم‌اکنون با حدود 200 کارشناس و نیروی زبده در قزوین، در مساحتی بالغ بر 10 هزار متر مربع با سالن‌های مجزا و مجهز خود، به تولید و عرضۀ محصولاتی می‌پردازد که همگی دارای گواهینامۀ استاندارد بین‌المللی مدیریت کیفیت هستند و تنوع و ماندگاری‌شان زبانزد خاص‌و‌عام شده است. به‌خاطر این توفیق و کیفیت است که  ایستادر به‌عنوان یکی از مطرح‌ترین تولیدکنندگان کشور شناخته می‌شود.

انواع محصولات ایستادر

همانطور که اشاره شد، محصولات این شرکت تنوع بسیار بالایی دارند و به‌همین خاطر می‌توانند پاسخگوی انواع سلیقه‌ها و نیازهای مشتریان باشند. با اینکه تولید در ضد سرقت و در ضد حریق، جزء اولویت‌ها و محصولات اصلی شرکت هستند، محصولات دیگری نیز تولید می‌شوند که در ادامه به معرفی همۀ آن‌ها می‌پردازیم.

در ضد سرقت

اصلی‌ترین محصول ایستادر، در ضد سرقت است که جهت جلوگیری از ورود سارقان و افراد متفرقه به ساختمان و منازل، تولید و عرضه می‌شود.  درهای ضدسرقت این مجموعه دارای کیفیت بسیار بالایی هستند و جزء محصولات نمونۀ بازار محسوب می‌شوند. این درها از لحاظ کیفیت با درهای ضد سرقت ترک که از بهترین‌های دنیا هستند، برابری می‌کنند و از امکانات و تجهیزات بسیار خوبی مثل چشمی، قفل‌های امنیتی و دیجیتال، دوربین، سیستم هشداردهنده و … برخوردارند. علاوه‌بر کیفیت محصول، این درها دارای ضمانت معتبر نیز هستند که باعث می‌شود خریداران بتوانند با خیالی آسوده به خرید خود بپردازند.

در ضد حریق

یکی دیگر از محصولات این شرکت خوش‌نام، در ضد حریق است که دربرابر آتش‌سوزی مقاومت بسیار بالایی دارد و می‌تواند از انتشار آتش و دود به سایر بخش‌های ساختمان نیز جلوگیری کند و هنگام حادثه، خروج افراد از طریق آن کم‌خطرتر از درهای معمولی است. درهای ضدحریق ایستادر دارای تنوع و رنگبندی بسیاری هستند و افراد می‌توانند با توجه به شرایط ساختمان خود و طراحی آن و … بهترین گزینه را برای خرید خود، انتخاب کنند.

در لابی

درهای لابی که به‌صورت سفارشی تولید می‌شوند، دیگر درهای تولیدی این مجموعه هستند که با بهترین متریال و ظاهر ساخته می‌شوند تا زینت‌بخش ساختمان‌های شما باشند. برای ساخت این درها از باکیفیت‌ترین و مقاوم‌ترین چوب‌ها مثل چوب گردو استفاده می‌شود و تجهیزات و یراق‌آلات کاربردی و خیلی خوبی مثل چشمی و … نیز در ساخت آن‌ها به کار می‌رود.

در داخلی

یکی از متنوع‌ترین محصولات ایستادر، درهای داخلی آن هستند که برای نصب در اتاق خواب و سایر بخش‌های داخلی ساختمان‌ها طراحی ‌و ساخته می‌شوند. این درها از نظر ظاهری بسیار گوناگون‌اند و در طرح‌ها و رنگبندی‌های مختلفی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند تا با توجه به طراحی دکوراسیون داخلی خانه، بهترین گزینه را انتخاب کنند.

در پیوت

در پیوت یا در محوری دیگر محصول جذاب این شرکت است که یک محصول عالی برای خانه‌های مدرن محسوب می‌شود. این در با طراحی مینیمال در رنگبندی متنوعی تولید و عرضه شده است تا مشتریان بتوانند گزینۀ محبوبشان را در ابعاد دلخواه سفارش دهند. درهای پیوت ایستادر مزایای بسیاری مثل چرخش 360 درجه، امنیت بالا، ظاهر زیبا و … دارند که باعث شده است یکی از پرفروش‌ترین محصولات این شرکت باشند.

در بیمارستانی

علاوه‌بر موارد فوق، ایستادر درهای بیمارستانی را نیز در خط تولید خود دارد که جزء بهترین درهای بیمارستانی داخلی محسوب می‌شوند ‌و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی‌اند. در ساخت این درها از فلز و چوب و روکش‌های پی‌وی‌سی و رنگ‌های پلی‌اورتان استفاده می‌شود و درصورت مراقبت درست می‌توانند سال‌های زیادی مورد استفاده قرار بگیرند.

پنجرۀ دوجداره

از دیگر محصولات این شرکت می‌توان به پنجرۀ دوجداره اشاره کرد که جزء اولین محصولات تولیدی این مجموعه به حساب می‌‌آید و همچنان در کنار درهای متنوع آن، با نظارت کارشناسان، ساخته می‌شود. در ساخت این پنجره‌ها از مرغوب‌ترین پروفیل‌ها و یراق‌آلات درجۀ یکی استفاده می‌شود که آن‌ها را به بهترین نمونه‌های بازار تبدیل کرده است.

خرید محصولات ایستادر: حضوری و آنلاین

این مجموعه طی سال‌ها فعالیت خود همواره رضایت مشتریان را اولویت خود قرار داده است و به‌همین‌دلیل گزینه‌های مختلفی را برای خرید، پیشِ روی مشتریان خود گذاشته است. شما می‌توانید هم به‌صورت حضوری و هم به‌صورت آنلاین، محصولات مورد نظرتان را خریداری کنید.

  •     راهنمای خرید حضوری

برای خرید حضوری می‌توانید به یکی از 3 شعبۀ این مجموعه در استان‌های تهران و قزوین مراجعه کنید که از روز شنبه تا پنجشنبه در ساعاتی مشخص پذیرای مراجعین محترم هستند و آدرس دقیق و شمارۀ تماس آن‌ها در وب‌سایت ایستادر ذکر شده است.

  •     راهنمای خرید آنلاین

برای خرید آنلاین می‌توانید به وب‌سایت رسمی این مجموعه به نشانی https://istadoor.com/ مراجعه کنید. در قسمت فوقانی این وب‌سایت، بخشی به نام محصولات وجود دارد که همۀ تولیدات شرکت در آنجا دسته‌بندی شده‌اند و به‌این‌ترتیب می‌توانید به دستۀ محصول دلخواه خود بروید و پس‌از انتخاب آن، طی فرایندی ساده، تنها با داشتن یک کارت بانکی دارای رمز دوم، خرید و سفارش خود را نهایی کنید.

نکتۀ حائز اهمیت این است که شما می‌توانید برای گرفتن مشاوره و راهنمایی‌های لازم در خصوص خرید انواع درها به‌ویژه در ضد سرقت و در ضد حریق، با مشاوران این مجموعه در ارتباط باشید تا با آگاهی کامل و طیب خاطر، بهترین محصول را برای ساختمان خود خریداری کنید.

سخن پایانی

درها یکی از مهم‌ترین عناصر ساختمان‌ها هستند که علاوه‌بر زیبایی ظاهری، در حفظ امنیت خانه نیز نقش دارند. به‌همین‌دلیل انتخاب یک در خوب و باکیفیت مهم‌ترین وظیفۀ صاحبان ساختمان‌ها است. از میان شرکت‌ها و تولیدکنندگان مختلف داخلی، شرکت ایستادر، یکی از بهترین تولیدکنندگان انواع در، به‌ویژه در ضد سرقت و در ضد حریق است که در ساخت محصولاتش از بهترین متریال استفاده می‌کند و به‌همین‌دلیل محصولات آن از باکیفیت‌ترین محصولات موجود در بازارند.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است و آرک وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟
دنبال کردن
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
تبلیغات
آخرین مطالب
آخرین محصولات
تبلیغات

محل تبلیغات متنی

تماس با ما

در صورت بروز هر گونه مشکل و سوالی میتوانید از طریق چت داخلی سایت و یا با آی دی تلگرام archwebadmin@ و پیج اینستاگرام archweb_ir@ با ما در ارتباط باشید.