30 درصد تحفیف برای محصولات شیت لایه باز و مقررات ملی ساختمان 

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

  کد تخفیف: ZMB5P

فاستر و شرکا، آینده اولدترافورد را طراحی می‌کند

این محتوا را با شبکه های اجتماعی رو به رو به اشتراک بگذازید

امتیاز دهی به این محصول

طرح جامع بازسازی منطقه ورزشگاه اولدترافورد توسط نورمن فاستر و شرکا

فاستر + شرکا به تازگی اعلام کرده است که توسط باشگاه منچستریونایتد برای رهبری توسعه یک طرح جامع برای منطقه ورزشگاه اولدترافورد برگزیده شده اند. این طرح بر روی زمین‌های اطراف ورزشگاه که متعلق به باشگاه هستند تمرکز دارد. هدف این پروژه ایجاد یک مقصد فوتبالی درجه یک برای هواداران منچستریونایتد است که با چشم‌اندازی گسترده‌تر برای یک توسعه چند منظوره ادغام می‌شود تا به نفع جامعه محلی باشد. این تحول با هدف جذب ساکنان جدید، افزایش فرصت‌های شغلی و تبدیل این منطقه به قطبی پر جنب و جوش برای بازدیدکنندگان از منچستر، سراسر بریتانیا و فراتر از آن است.

فرایند برنامه‌ریزی شامل تعامل گسترده با هواداران، مقامات محلی، اعضای جامعه و گروه ویژه بازسازی اولدترافورد خواهد بود تا اطمینان حاصل شود که نظرات آن‌ها در طراحی نهایی طرح اصلی لحاظ می‌شود. در حالی که خود ورزشگاه بخشی از مرحله اولیه برنامه‌ریزی نخواهد بود، چشم‌انداز نهایی شامل یک ورزشگاه فوق مدرن به عنوان قطعه اصلی تلاش‌ها برای بازسازی است. فاستر و شرکا همچنین توصیه‌های تخصصی در مورد اینکه چگونه طرح اصلی منطقه ورزشگاه اولدترافورد می‌تواند با طرح اصلی Trafford Wharfside (یک منطقه توسعه شهری در نزدیکی ورزشگاه اولدترافورد در منچستر، انگلستان است. این منطقه شامل یک مرکز خرید، سینما، رستوران‌ها، بارها و سایر امکانات تفریحی و تجاری است. Trafford Wharfside به عنوان یک مقصد محبوب برای خرید، غذاخوری و سرگرمی در منطقه منچستر شناخته می‌شود. این منطقه همچنین دارای اتصال به سیستم حمل و نقل عمومی با ایستگاه تراموای Trafford Centre و دسترسی آسان به بزرگراه M60 است ) موجود هماهنگ باشد و از اهداف اداره ترکیبی منچستر بزرگ حمایت کند، ارائه خواهد کرد.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟
دنبال کردن
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی ترین
جدید ترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
تبلیغات
آخرین مطالب
آخرین محصولات
تبلیغات
تماس با ما

در صورت بروز هر گونه مشکل و سوالی میتوانید از طریق چت داخلی سایت و یا با آی دی تلگرام archwebadmin@ و پیج اینستاگرام archweb_ir@ با ما در ارتباط باشید.