30 درصد تحفیف برای محصولات شیت لایه باز و مقررات ملی ساختمان 

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

  کد تخفیف: ZMB5P

آیا ایزوگام تاریخ مصرف دارد؟ + 10 نکته مهم درباره زمان مصرف ایزوگام

این محتوا را با شبکه های اجتماعی رو به رو به اشتراک بگذازید

امتیاز دهی به این مطلب

آیا ایزوگام تاریخ مصرف دارد؟

ایزوگام، پوشش قیرگونی است که از ساختمان در برابر رطوبت و باران محافظت می‌کند. آیا این پوشش همیشه کیفیت خود را حفظ می‌کند؟ عده‌ای تصور می‌کنند ایزوگام همیشه کارایی دارد و تا هر زمان بخواهند می‌توانند آن را نگهداری کنند. خیر اینگونه نیست و پاسخ سوال آیا ایزوگام تاریخ مصرف دارد؟ مثبت است. ایزوگام تا تاریخ خاصی از کیفیت برخودار است و تاریخ مصرف دارد. بهتر  است بدانید هرچه کیفیت مواد ایزوگام بیشتر باشد، عمر طولانی‌تری خواهد داشت. بنابراین حتما ایزوگام را از مراجع معتبر خریداری کنید. بازرگانی پدیده ساز نوین مرجع مطمئن خرید ایزوگام در کرمان است؛ کافی است با شماره 03435025 تماس بگیرید و خرید خود را ثبت کنید. در ادامه اطلاعات بیشتری درباره تاریخ مصرف ایزوگام و شرایط نگهداری آن با شما به اشتراک می‌گذاریم. با ما همراه باشید.

آیا ایزوگام تاریخ مصرف دارد؟

بله همانطور که گفتیم ایزوگام مانند هر محصول دیگری تاریخ مصرف دارد و پس از مدت معینی این تاریخ مصرف به پایان می‌رسد. درباره ایزوگام 2 تاریخ مصرف وجود دارد؛ یک تاریخ مصرف مربوط به قبل از نصب است و تاریخ مصرف دوم مربوط به پس از نصب است.

تاریخ مصرف ایزوگام چقدر است؟

تاریخ مصرف ایزوگام چقدر است؟

شاید بخواهید بدانید این تاریخ مصرف چقدر است؟ معمولا ایزوگام بین 6 تا 9 ماه تاریخ مصرف دارد. توجه داشته باشید این تاریخ مربوط به پیش از نصب است. با توجه به مدت زمان نگهداری ایزوگام در انبار و تاریخ تولید ممکن است این زمان کوتاه‌تر هم باشد. حتما ایزوگام را با توجه به انقضا و تاریخی نصب آن را تهیه کنید. اگر ایزوگام را به طور صحیح و استاندارد نصب کنیم؛ عمر مفید آن بین 8 تا 15 سال خواهد بود و کارایی خود را در این مدت حفظ خواهد کرد. آیا با نکات مهم نصب و نگهداری ایزوگام آشنا هستید؟ بخش بعد را حتما مطالعه کنید.

شرکت پدیده ساز نوین ایزوگام را در شرایط عالی نگهداری می‌کند و با تاریخ مصرف بالا به فروش می‌رساند. تمام محصولات این شرکت معتبر دارای نشان استاندارد هستند. این نشان به معنی کیفیت و مرغوبیت ایزوگام است.

زمان مناسب مصرف ایزوگام

زمان مناسب نصب ایزوگام بر حفظ کیفیت آن تاثیرگذار است.  زمان مناسب مصرف ایزوگام ماه‌های گرم سال به ویژه مرداد، شهریور و مهر است. در این ماه‌ها از بارندگی و رطوبت خبری نیست. گرما نیز موجب چسبندگی بهتر ایزوگام به سطح می‌شود.  دمای مناسب برای نصب ایزوگام بین 10 تا 40 درجه سانتی‌‌گراد است. اگر در دمای پایین اقدام به نصب ایزوگام کنید، ممکن است شکل‌گیری و چسبندگی آن به طور کامل انجام نشود.

چگونه عمر مفید ایزوگام را افزایش دهیم؟

کیفیت قیر ایزوگام بسیار مهم است. حتما ایزوگام برندهای معتبر را تهیه کنید. کیفیت مواد اولیه، یکی از عوامل مهم افزایش تاریخ مصرف ایزوگام است. برای آنکه عمر مفید ایزوگام افزایش یابد و  بهره لازم را از آن ببرید لازم است نکاتی را هنگام نصب و پس از نصب رعایت کنید.

ایزوگام را متناسب با شرایط آب و هوایی تهیه کنید؛ به طور مثال ایزوگام مختص به محیط گرم برای محیط سرد مناسب نیست. ایزوگام باید با اقلیم آب و هوایی سازگار باشد.

همچنین هنگام حمل ایزوگام نیز مراقب باشید که آسیبی به آن وارد نشود، از پرت کردن آن نیز شدیدا خودداری نمایید.

شاید رعایت تمام نکات را وسواس بدانید؛ اما هر نکته بسیار اهمیت دارد و در طول عمر ایزوگام اثر می‌گذارد. مطئمنا شما نمی‌خواهید پیش از موعد مقرر مجبور به نصب مجدد ایزوگام یا تعمیر آن شوید و به اجبار هزینه اضافی بپردازید.

نکات مهم برای افزایش عمر ایزوگام در هنگام نصب

افزایش عمر ایزوگام در هنگام نصب

  • نصب ایزوگام باید به صورت اصولی و تخصصی انجام گیرد. حتما باید مهارت لازم را داشته باشید یا از یک نیروی ماهر نصب ایزوگام کمک بگیرید. اگر در این مرحله مهم اشکالی به وجود آید؛ قطعا از عمر ایزوگام کاسته خواهد شد. حتی اگر ایزوگام کیفیت بالایی داشته باشد اما با رعایت استانداردهای لازم نصب نگردد؛ عملکرد خوبی نخواهد داشت. نصب ایزوگام
  • به زیرسازی ایزوگام پیش از نصب توجه کنید. سطحی که می‌خواهید ایزوگام را بر آن نصب کنید باید تمیز باشد. همچنین این سطح نباید خیس یا مرطوب باشد. گرد و غبار، خاک، سنگ ریزه، زباله، خراشه چوب، لکه‌های روغن و چربی، نفت، بازمانده مصاح ساختمانی و موادی از این دست نباید بر سطح مورد نظر باشد.
  • در صورتی که می‌خواهید ایزوگام را بر ایزوگام قبلی نصب کنید، لازم است فویل و لایه روی ایزوگام قدیمی را به طور کامل جدا کنید. این کار باعث چسبندگی بهتر ایزوگام جدید می‌شود.
  • عایق ایزوگام باید موازی با سطح نصب شود و مانع جریان آب به سمت ناودان‌ها نگردد. می‌دانیم ماندگاری آب بر سطح ایزوگام باعث از دست رفتن کیفیت و کارایی آن می‌شود.
  • سطح ایزوگام باید یکدست باشد؛ ناهمواری مانع از نصب صحیح آن می‌گردد. در صورتی که سطح ناهموار بود؛ می‌توانید با استفاده از عایق پلیمر یا قیر مذاب سطح را یکدست و هموار کنید. این نکته را مدنظر داشته باشید که هموارسازی سطح نباید اشکالی در شیب و هدایت آب به ناودان به وجود آورد.
  • در ساختمان‌های تازه احداث، سطح ممکن است سیمانی باشد. توجه کنید سطح سیمانی بدون ترک خوردگی باشد؛ اگر سطح ترک داشته باشد؛ ایزوگام نیز ترک می‌خورد.

نکات مهم برای افزایش تاریخ مصرف ایزوگام پس از نصب

پس از آنکه ایزوگام را نصب کردید؛ لازم است نکاتی را رعایت کنید تا تاریخ مصرف ایزوگام افزایش یابد. با رعایت این نکات، ایزوگام کارایی خود تا سال‌های طولانی حفظ می‌کند.

  • پس از نصب ایزوگام با کفش‌های دارای کف سخت بر آن راه نروید؛ حتما کفش نرمی بپوشید تا هیچ آسیبی نبیند.
  • مراقب باشید نفت، بنزین، گازوئیل و مواردی از این دست روی ایزوگام نریزد؛ این مواد حلال به ایزوگام آسیب می‌زنند.
  • توجه کنید که کولر نشتی نداشته باشد؛ اگر آب به طور مداوم بر ایزوگام بریزد، به کیفیت آن آسیب وارد می‌کند.
  • پس از آنکه ایزوگام را نصب کردید؛ از گذاشتن اجسام سنگین بر سطح ایزوگام خودداری کنید، همچنین مطمئن شوید جسم نوک تیزی بر ایزوگام قرار نگرفته باشد. این اجسام به بافت ایزوگام آسیب می‌زنند.
  • پس از نصب ایزوگام، ناودان ها را بررسی کنید که مسدود نشده باشند؛ همینطور سطح مورد نظر باید شیب لازم را برای هدایت آب به سمت ناودان داشته باشد. اگر آب بر ایزوگام جمع شود؛ باعث خرابی ایزوگام می‌شود.
  • لوله بخاری نباید در وسط ایزوگام قرار گیرد. این نکته را نیز فراموش نکنید.

آیا ایزوگام تاریخ گذشته را می‌توان استفاده کرد؟

ایزوگام تاریخ گذشته کارایی لازم را ندارد. با نصب ایزوگام تاریخ گذشته تنها انرژی، وقت و پول خود را بیهوده از دست داده‌اید. ایزوگام تاریخ گذشته، چسبندگی خوبی ندارد و عایق خوبی برای حفظ ساختمان از رطوبت نیست. این ایزوگام با ضربه ای کوچک از سطح جدا می‌شود و نخ‌های لایه بالایی آن را می‌توانید ببینید. متاسفانه هزینه تعویض یا تعمیر ایزوگام زیاد است و شما را دچار مشکل خواهد کرد. ایزوگام را با نشان استاندارد و دارای تاریخ مصرف از پدیده ساز نوین تهیه کنید.

چگونه بفهمیم عمر مفید ایزوگام به اتمام رسیده است؟

عمر مفید ایزوگام بین 8 تا 10 سال و در مواردی نهایتا 15 سال است. اگر می‌خواهید بدانید آیا تاریخ مصرف ایزوگام به سر رسیده است، به این موارد توجه کنید:

  • اگر نخ‌های لایه بالایی ایزوگام قابل مشاهد باشد باید به فکر تعویض آن باشید.
  • در صورتی که ایزوگام چسبندگی خود را از دست داده باشد و براق شده باشد، تاریخ مصرف آن به اتمام رسیده است و باید به فکر نصب مجدد باشید.

شرایط نگهداری ایزوگام پیش از نصب

ممکن است بخواهید ایزوگام را پیش از نصب مدتی نگهداری کنید. توجه داشته باشید که پیش از اتمام تاریخ مصرف آن را نصب کنید. برای نگهداری بدون آسیب، ایزوگام را در مکانی خشک، خنک و به دور از نور خورشید بگذارید. رول‌های ایزوگام را به صورت ایستاده و عمودی قرار دهید. اگر ایزوگام را به صورت افقی در انبار قرار دهید ممکن است سوراخ شوند و یا به هم بچسبند.

بیمه نامه ایزوگام را فراموش نکنید!

هنگام خرید ایزوگام با کیفیت و استاندارد، فراموش نکنید بیمه‌نامه را از فروشنده دریافت کنید. این بیمه‌نامه سه نسخه دارد و هر نسخه مختص فروشنده، خریدار و شرکت بیمه است. بیمه نامه باید با مهر و امضای فروشنده تایید شود و به شرکت بیمه نیز ارسال گردد. با بیمه‌نامه خیالتان از کیفیت آسوده خواهد بود. همچنین در صورت بروز هرگونه مشکل سندی معتبر در دست دارید و می‌توانید به بیمه مراجعه کنید.

پدیده ساز نوین | مرجع خرید ایزوگام در کرمان

مرجع خرید ایزوگام در کرمان

با نکات مهم خرید و نگهداری ایزوگام به خوبی آشنا شدید. ایزوگام تاریخ مصرف معینی پیش از نصب و پس از آن دارد. با رعایت نکات لازم طول عمر آن را افزایش خواهید داد. یکی از نکات مهم خرید ایزوگام مرغوب با تاریخ مصرف عالی، انتخاب  فروشگاه خوب است.

بازرگانی پدیده ساز نوین مرجع خرید ایزوگام در کرمان است. این شرکت معتبر و باتجربه، آماده ارائه ایزوگام به شما با کیفیت بالا است. با خرید ایزوگام مرغوب و رعایت نکاتی که مطالعه فرمودید،  بهره‌وری لازم را از این محصول خواهید داشت. خوشبختانه پدیده ساز نوین، محصولات خود را به صورت اقساط نیز به فروش می‌رساند. برای اطلاع از شرایط و ثبت خرید با شماره03435025 تماس بگیرید.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است و آرک وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟
دنبال کردن
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی ترین
جدید ترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
تبلیغات
آخرین مطالب
آخرین محصولات
تبلیغات
تماس با ما

در صورت بروز هر گونه مشکل و سوالی میتوانید از طریق چت داخلی سایت و یا با آی دی تلگرام archwebadmin@ و پیج اینستاگرام archweb_ir@ با ما در ارتباط باشید.