35 درصد تحفیف برای محصولات شیت لایه باز و مقررات ملی ساختمان تا پابان روز پنج شنبه 4 مرداد ماه   

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

  کد تخفیف: ZMB5P

طراحی آشپزخانه به کمک هوش مصنوعی+معرفی 5 ابزار هوش مصنوعی

این محتوا را با شبکه های اجتماعی رو به رو به اشتراک بگذازید

امتیاز دهی به این محصول

طراحی آشپزخانه به کمک هوش مصنوعی

آشپزخانه قلب هر خانه‌ای است که در آن شاهکارهای آشپزی خلق و خاطره‌های زیادی ساخته می‌شوند. وقتی نوبت به طراحی آشپزخانه می‌رسد، استفاده از قدرت هوش مصنوعی (AI) می‌تواند طراحی را متحول کند. در این مقاله ما 5 هوش مصنوعی کاربردی در طراحی آشپزخانه را به شما معرفی میکنیم.

رویکرد سنتی طراحی آشپزخانه

درگذشته، طراحی آشپزخانه به معنای بازدید از نمایشگاه‌ها، ورق‌زدن کاتالوگ‌ها و مشاوره با طراحان بود. این روند چالش‌هایی دارد. ممکن است وقت‌گیر باشد و گاهی اوقات آنچه تصور می‌کردید با نتیجه نهایی مطابقت نداشته باشد.

نقش هوش مصنوعی در طراحی آشپزخانه

امروزه هوش مصنوعی نحوه طراحی آشپزخانه را تغییر داده است و راه‌حل‌های هوشمندی را با درنظرگرفتن فضا، سبک و عملکرد ارائه می‌دهد. باهوش مصنوعی، فرایند طراحی روان‌تر و دقیق‌تر می‌شود.

چگونه ابزارهای هوش مصنوعی تفاوت ایجاد می‌کنند

برای طراحی آشپزخانه چندین ابزار مجهز به هوش مصنوعی وجود دارد که به کاربران اجازه می‌دهند تا آشپزخانه خود را حتی قبل از شروع هر کاری تجسم کنند. می‌توانید با طرح‌ها و سبک‌ها بازی کنید و هر تغییراتی که مطلوبی را ایجاد کنید.

طراحی آشپزخانه به کمک هوش مصنوعی

از کجا برای طراحی شروع کنیم؟

قبل از غوطه‌ورشدن در فرآیند طراحی، برای تعریف چشم انداز خود از آشپزخانه ای که در نظر دارید طراحی کنید، وقت بگذارید. سبک زندگی، عادات آشپزی و عملکرد مورد نظر خود را در نظر بگیرید. آیا سبک مدرن را ترجیح می دهید یا سنتی؟ آیا به دنبال یک طرح مفهومی باز هستید؟ شفاف سازی اهداف و اولویت ها به شما کمک می کند تا در طول فرآیند طراحی تصمیمات آگاهانه بگیرید. سپس با انتخاب ابزار مجهز به هوش مصنوعی طراحی را آغاز کنید.

معرفی 5 ابزار هوش مصنوعی که در طراحی آشپزخانه به شما کمک میکنند

1.هوش مصنوعی Archi

طراحی آشپزخانه با هوش مصنوعی

Archi یک ابزار طراحی مبتنی بر هوش مصنوعی است که به افراد اجازه می‌دهد تصاویری شبیه عکس از فضاهای داخلی و خارجی در چند ثانیه تولید کنند. با آپلود ساده تصویری از فضا و انتخاب سبک دلخواه، کاربران به راحتی می توانند طرح های متعددی را که کاملاً متناسب با نیازهای خود هستند ایجاد کنند. این ابزار نوآورانه ترجیحات شخصی را برای ایجاد اتاق نشیمن، اتاق خواب، آشپزخانه، حمام و اتاق غذاخوری سفارشی در نظر می گیرد. با استفاده از مدل پیشرفته هوش مصنوعی Archi، کاربران می توانند اتاق ها و پروژه های مختلف را به گونه ای تجسم کنند که گویی از قبل ساخته شده اند و فرآیند طراحی را کارآمد و مقرون به صرفه می کند.

2.هوش مصنوعی Shoppackage

طراحی آشپزخانه به کمک هوش مصنوعی

ابزار رندر هوش مصنوعی Shoppackage یک راه‌حل عالی برای صاحبان خانه است که به دنبال الهام‌گرفتن برای طراحی حمام و آشپزخانه هستند. این ابزار از هوش مصنوعی استفاده می‌کند تا به کاربران کمک کند سبک‌های مختلف نوسازی را تصور کنند و متریال‌های مختلف را تست کنند و مناسب برای کسانی است که به دنبال ساده‌سازی و تبدیل الهامات طراحی خود به واقعیت هستند.

3.هوش مصنوعی Rooms

شطراحی آشپزخانه به کمک هوش مصنوعی

Rooms.xyz یک ابزار مبتنی بر وب است که به کاربران اجازه می‌دهد اتاق‌های تعاملی را در مرورگر خود ایجاد و ترکیب کنند. این ابزار دارای طیف گسترده‌ای از ویژگی‌ها است که کاربران را قادر می‌سازد تا با انتخاب از میان صدها مورد برای افزودن، اتاق‌های سفارشی بسازند.

کاربران می‌توانند هر چیزی را که می‌خواهند بسازند و دوباره میکس کنند و حتی کد منبع را برای ایجاد تغییرات و سفارشی کردن نحوه کار مشاهده کنند. این ابزار همچنین گزینه اشتراک‌گذاری لینک‌های اتاق را در دستگاه‌های دسکتاپ و iOS فراهم می‌کند.

4.هوش مصنوعی Coated

طراحی آشپزخانه به کمک هوش مصنوعی

Coated یک همراه طراحی داخلی هوش مصنوعی است که بدون زحمت فضای شما را متحول می‌کند. با این ابزار، می‌توانید فضاهای شخصی‌سازی‌شده زیبایی را با آپلود یک عکس و انتخاب سبک دلخواه خود ایجاد کنید. اجازه دهید Coated بقیه کار را انجام دهد.

سعی کنید فضاهای خود را با تصاویری از مفاهیمی مانند یک اتاق نشیمن سبک مینیمال با یک مبل مخملی مدرن نارنجی تیره سوخته و یک فرش زیبا تجهیز کنید. همچنین می‌توانید فضاهایی مانند حمام را با چوب و سنگ مرمر سفید تزیین کنید.

Coated طیف گسترده‌ای از 11 سبک داخلی از پیش تعریف شده را برای انتخاب ارائه می دهد، از جمله سبک های مدرن، سنتی، اسکاندیناوی، مینیمال، ساحلی، مدیترانه ای، مدرن قرن اواسط، صنعتی، بوهمی، ژاپنی، خانه مزرعه، آرت دکو ، مراکشی، مکزیکی، ایرانی و غیره.

5. هوش مصنوعی Indise

طراحی آشپزخانه به کمک هوش مصنوعی

Indise یک ابزار طراحی داخلی مبتنی بر هوش مصنوعی است که به شما امکان می دهد به راحتی طراحی داخلی رویایی خود را تنها در چند مرحله ساده ایجاد کنید. با Indise، می توانید یک اتاق را با استفاده از تلفن خود اسکن کنید و در عرض 90 ثانیه به توضیحات مفصلی از طراحی خود دسترسی پیدا کنید.

می توانید متراژ  مورد نظر را انتخاب کنید و از کاتالوگ سبک های طراحی داخلی انتخاب کنید. علاوه بر این، می توانید یک تصویر مرجع را مستقیماً از گالری خود برای الهام گرفتن آپلود کنید. با کمی صبر، در عرض 4 ثانیه، 4 نتیجه طراحی آماده خواهید داشت.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟
دنبال کردن
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
تبلیغات
آخرین مطالب
آخرین محصولات
تبلیغات
تماس با ما

در صورت بروز هر گونه مشکل و سوالی میتوانید از طریق چت داخلی سایت و یا با آی دی تلگرام archwebadmin@ و پیج اینستاگرام archweb_ir@ با ما در ارتباط باشید.